Verslas
NE – po vieno straipsnio nepasipils klientai. Bet nauda begalinė

Verslių moterų rytmetyje buvo pakalbinti keli žmonės, kurie su savo veiklomis ir paslaugomis įžengė į žiniasklaidos vandenis. Atsistojo viena juvelyrė ir pasakė: „taip jau atsitiko, kad pakliuvau į kelis žiniasklaidos kanalus”. Moteris papasakojo, kaip tai atsiliepė jos veiklai ir įvazdžiui.

Verslių moterų rytmetys | Vilma Filma Photography nuotr

Viskas prasidėjo nuo to, kad ji savo kurtus stiklo papuošalus aktyviai pradėjo publikuoti į socialiniuose tinkluose. Rodė ne tik kokybiškų juvelyrinių dirbinių nuotraukas baltame fone, bet ir jų gamybos užkulisius. Taip pat dalyvaudavo parodose, aktyviai bendravo su žmonėmis akis į akį.

Jos darbai turi išskirtinumą: tamsoje šviečiantys papuošalai, stiklo ir metalo sinergija. Kai kurie juvelyrikos dirbiniai primena Mažojo Princo planetos motyvus.

Starli jewelry nuotr.

Moteris savo išskirtinio talento neslėpė ir viešino jį savo jėgomis. Kol vieną dieną sulaukė skambučio iš žurnalo. Po publikuoto straipsnio su ja susisiekė televizijos laida. Praėjus šiek tiek laiko po laidos transliacijos, parašė naujienų portalo redaktorė. Ir karuselė sukasi iki šiol Papuošalų kūrėja neslepia: „Man tiesiog pasisekė, kad kažkas pastebėjo ir parašė. Tačiau, jeigu norite su savo veikla būti matomas – turite belsti į daugelį durų, kol bent vienos bus atidarytos.”

Susibūrime buvusios moterys, kurios žiniasklaidoje viešina savo veiklas, pabrėžė:

„Negalvokite apie minias naujų klientų po vieno straipsnio ir nepuoselėkite didelių vilčių. Tai turi būti nuoseklu. Tačiau jeigu turite verslą ir neesate žiniasklaidoje – jūs žmonėms pasirodysite nepatikimas, nežinomas, google paieškoje būsite nematomas ir be perspektyvos virtualioje erdvėje, be jokio įvaizdžio, vietinės reikšmės.”

Martyna Bartkutė | Vilma Filma Photography nuotr

Juvelyrika užsiimanti moterys tiksliai įvardino, ką jai davė ir duoda periodiškas veiklos viešinimas žiniasklaidoje:

  1. MATOMUMAS GOOGLE PAIEŠKOJE.
  2. ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS. „Jeigu spauda apie tave rašo – reiškia esi svarbus. Ne kiekvienam pasiseka ar turi galimybę patekti į naujienų portalus.  Taip pat jūs formuojate savo požiūrį į aplink egzistuojančias problemas. Straipsnio turinyje galite save reklamuoti gvildendami tam tikrą visuomenės aktualiją. O jeigu duosite patarimų kaip ją išspręsti – būsite sąmoningo verslo pavyzdys. Vienas, antras, trečias toks straipsnis – ir klientai patys jus susiras. Nes tiesiog jam patiko jūsų požiūris.”
  3. EKSPERTAS. Jeigu nuolat spaudoje atsiduria patariamieji straipsniai, susiję su jūsų veikla, o jūs ir esate tas, kuris duoda patarimus – skaitytojai apie jus formuojasi eksperto nuomonę.
  4. VEIKLOS NOVATORIŠKUMAS. Periodiškai atsirandančios publikacijos primena, kad veikla puikiai gyvuoja. Jei gyvuoja – ji yra reikalinga šiandieną.
  5. PATIKIMUMAS. Kūrėja akcentavo, kad ir ji pati prieš įsigyjant prekę ar paslaugą – pirmiausiai apie ją ieško informacijos internete. Publikacijos naujienų portaluose – padeda patekti į tą paieškų akiratį.  Taip norima užsitikrinti ar nėra jokios apgaulės.

Po susitikimo moterims kilo daug klausimų, susijusių su žiniasklaidą. 9 zuikiai daug atsakymų sudėjo į straipsnį: KAIP PATEKTI Į ŽINIASKLAIDĄ IR PATIKTI ŽMONĖMS

O jeigu esate žmogus, dirbantis su žiniasklaida, komunikacija, viešaisiais ryšiais ar marketingu – VYKS ŽINIASKLAIDOS ŽINIŲ DALYBOS:

Kaunas – Kaip rašyti straipsnius, kad žiniasklaidą juos publikuotų

Vilnius – Straipsnių ir pranešimų spaudai ruošimas