Savo prekės ženklo tobulinimo 3d. stovykla verslioms | Ką žmonės kalba apie tavo brendą
DĖMESIO! Liko 8 vietos.

*Brendas – ne logo, ne šriftas ir ne spalvos. 

Brendas – ką žmonės apie jus kalba, kai durys užsidaro. Savaitgalis skirtas tiems, kurie nori savo veikla ar verslu kurti vertę ir padėti kitiems. Bei tiems, kurie nori teisingai ir aiškiai apie tai komunikuoti.

Skirta:

  • Asmeniniams prekės ženklams, kurie neranda savo komunikacijos krypties, kalbėjimo tono ar nepasiekiantiems idealių klientų. 
  • Smulkiems verslams, pradėjusiems savo veiklą, tačiau nerandantiems komunikacijos krypties
  • Turintiems aiškią verslo idėją (gaminius, paslaugas), tačiau nežinančius nieko apie brendo marketingą ir dėl to nedrįstančius pradėti.
  • Tiems, kuriems puikiai sekasi verslas ar veikla , tačiau mano, kad nepilnai išnaudoja brendo marketingą.

Ką gausite:

  • Nustatysime jūsų brendą apibūdinančias savybes, kurios vėliau diktuos brendo komunikacijos toną bei vizualinius sprendimus.
  • Tiksliai išsiaiškinsite, koks yra jūsų idealus klientas, kaip mąsto, kur ir kaip gyvena, kuo jam galite padėti ir kaip su juo užmegzti bendradarbiavimą. Kaip remiantis išgryninta informacija pasiekti idealų klientą.
  • Sukursime pozicionavimo teiginį, kuris vienu sakiniu apibūdins jūsų veiklą, priežastį ir klientą. Jis padės tolimesnėje jūsų komunikacijoje pristatyti save.
  • Kokiais komunikacijos kanalais naudotis?
  • Kaip formuoti, didinti pasitikėjimą brendu komunikacijoje?
  • Kaip pristatyti savo veiklą, kad idealūs klientai jus pamėgtų, pasitikėtų ir vėliau pirktų?

PROGRAMA*

2020 10 02

8.30 – 10:00 Dalyvių atvykimas, registracija, welcome kava

10:00 – 11:30 Susipažinimas. Stovyklos konceptas. Ice breaking per savo asmenybės pažinimą

11:30 – 12:00 Sip fresh air break/užkandis ir kava

12:00 – 13:30 Brendo, kaip reiškinio, sandara. Savo brendo tikslų išsikėlimas

13:30 – 14:30 Pietūs, laisvas laikas.

14:30 – 16:30 Savo idealaus kliento identifikavimas. Demografija, psichografika, mąstysena. Kam to reikia.

16:30 – 17:00 Reflekcija

17:00 – 19:00 Būvimas su savimi ir gamta. Laisvas laikas.

19:00 – 20:00 Bendruomeniškas vakarienės gaminimo per 5 pojūčius iššūkis

20:30 – … Sauna ir pašnekesiai

 

2020 10 03

8.30 Muzikinis žadintuvas

9:00-9:20   Ryto judesys

9:30-10:00 Pusryčiai

10:00 – 11:30 Savo brendo ir idealaus kliento problemų atpažinimas ir sinergija.

11:30 – 12:00 Sip fresh air break/vegan desertas ir kava

12:00 – 13:30 Kaip savo brendu spręsti idealaus kliento problemas.

13:30 – 14:30 Pietūs, laisvas laikas.

14:30 – 16:30 Savo idealaus kliento profilio formavimas. Dirbtuvė su identifikavimu Pinterest’e

16:30 – 17:00 Reflekcija

17:00 – 19:00 Būvimas su savimi ir gamta. Laisvas laikas.

19:00 – 20:00 Vakarienė ant laužo. Kulinarinės DIY dirbtuvės su ugnimi.

20:30 – Vakaro pašnekesiai ir stalo žaidimai

 

2020 10 04

8.30 Muzikinis žadintuvas

9:00 – 9:20 Ryto judesys

9:30 – 10:00  Pusryčiai

10:00 – 11:30 Brendo savybių sisteminimas. Pozicionavimo teiginio suradimas.

11:30 – 12:00 Sip fresh air break/užkandis ir kava

12:00 – 13:30 Savo brendo vizualine ir verbalinė kalba 

13:30 – 14:30 Pietūs, laisvas laikas.

14:30 – 16:30 Kaip formuoti komunikaciją remiantis idealiaus kliento portretu

16:30 – 17:00 Reflekcija, atsisveikinimas, dalyvių išvykimas

 

*Organizatoriai pasilieką teisę keisti programos eigą.

 

Mokymus veda Lina Mass – dizainerė/kūrybos vadovė ir brendų strategė.

Dirbu vizualinio identiteto dizainere jau daugiau nei 15 metų. Pastebėjau, kad net ir ypatingai gražiai sudėliotas identitetas negarantuoja verslo sėkmės ir problema yra gilesnė nei tik vizualinis identitetas. Smalsumas  nuvedė mane iki brendo strategijos, kuri parodė, kokios yra trūkstamos dalys, norint padėti klientui sukurti sėkmingą brendą, o tuo pačiu ir verslą. 

Su brendo strategijomis dirbu jau daugiau nei 2 metus daugiausiai tarptautinėje rinkoje. 

Didžiausias pokytis įvyko kai 2019  baigiau brendo strategijos mokymus pas profesionalią brendo strategę Melindą Livsey (the Futur channel), kurios mokomi metodai integravosi ir šiuose mokymuose. 

Mano darbų portfolio ir straipsnių šia tema galima rasti – linamass.com

 

Mokymus organizuoja ir gerą atmosferą palaiko „9 zuikiai“ ir Sandra Galdikaitė – kūrybininkė | žurnalistė | keliautoja | „9 zuikiai“ įkūrėja. 

O „9 zuikiai“ – tai žinios, idėjos ir komunikacijos pagalba tvariam verslui ir veikloms bei tuo besidominčiam jaunimui nuo 13 m.

Sandros ir jos komandos veiklos kryptis yra tvarių verslų turinio kūrimas (tekstai, video, soc. tinklai) ir viešieji ryšiai verslams, kurių veikla paremta žiedinio vartojimo, aplinkosauginiais, tvarumo, antrinio panaudojimo, perdirbimo diegimo principais.

„Jeigu savo veikla kuri vertę kitiems, su kuo mažesne žala aplinkai – atgal viskas sugrįš su kaupu. Mažiau yra daugiau. O nuolatinis bėgimas būti „-esniu“ už kitus suteikia daugiau streso nei ilgalaikės laimės. Todėl pasirūpinsiu, kad šį savaitgalį gautumėte ne tik žinias, bet ir poilsį, ramybę, gerą nuotaiką, savotiškas atostogas ir draugišką verslių moterų bendrystę.

 

Įnvesticija į savo veiklos tobulinimą: 230 eur ČIA

 

Į INVESTICIJĄ ĮSKAIČIUOTA**:

– Nakvynė švariuose ir jaukiai įrengtuose kambariuose su dušais ir tualetais;

– Maistas gamintas su meile (3-4 k./ per dieną + užkandžiai).

– Stovyklos mentorių žinios, DIY dirbtuvės, priemonės joms. 

Vieta: Kauno r., vila „9 Vėjai“

 

** Stovykloje bus filmuojama ir fotografuojama.